maandag 21 maart 2011

Zussen-oorbellen, vroeger en nu

Mijn zusje en ik zijn allebei gek op shoppen en nieuwe dingen.
Deze keer was het mijn zusje die op het idee kwam om grote oorbellen te kopen. Enorme oorbellen zijn in de mode en het liefst 1 per keer, dus geen setje. Ze mailde me een foto van haar nieuwe aanwinst ( lange veren). En ik die van mij ( bloem).
Meteen dacht ik aan vroeger: toen we nog kleding en oorbellen deelden. Dit ringenexemplaar met oorklipje schoot steeds uit mijn oren, maar ik vond ze zo leuk. Geen idee of zij ze kocht of ik. ( Wanneer ze dit straks leest zal ik het snel weten)

2 opmerkingen:

Petra zei

Ik had vroeger van die houten papegaaien met felle kleuren in mijn oren hangen, was erg mode ooit :-)

Anita zei

ehm, heb je die niet bewaard? Ze zitten niet in mijn oorbellenblik geloof ik.