zaterdag 5 maart 2011

De kantjes er niet vanaf lopen

Vorige week was ik op wintersportvakantie en heb daar behalve skibrillen, een handige skirugzak en veel mozartkugel niks geshopt. Dat was ook niet zo moeilijk, want er was een Spar met goedkoop wegwerpspeelgoed en uitverkoop Lederhozen, verder niets.
Totdat ik in Munchen even op de nachttrein moest wachten... Vervelende stad Munchen.
Gelukkig kon er niks meer in mijn koffer en was ik ( eigenlijk de belangrijkste reden) na 5 dagen skilift en 6 dagen pizza Margerita behoorlijk blut.
Maar anders had ik wel wat dikke sokken aan de kant geschoven of uit de koffer gekanteld om al deze kantjes mee te kunnen nemen.
Hakjes van Killah. Ballerina's van Pretty Ballerina, flatjes van Fashion Club ( errug leuke winkel). Tassen ook van Fashion Club.





Geen opmerkingen: